Geoblog.pl    keyla    Podróże    Z lotu ptaka    Tu na prawdę nie ma gór ...

Tu na prawdę nie ma gór ...

Polska, Gdynia

Powrót do rzeczywistości okazuje się trudniejszy niż myślałam. Mam dużo rzeczy do zrobienia i spraw do załatwienia, więc nawet nie mam czasu na głębokie rozmyślania. Ale i tak jest źle. Wszystko denerwuje. Brak mi rytmu który w tak szybkim czasie wszedł w krew.
Rozglądam się na nowo po otaczającym mnie krajobrazie. Tu na prawdę nie ma gdzie latać! Klify są dobrym półśrodkiem - może kiedyś bardziej je polubię... można też na holach się windować do góry i potem latać gdzieś nad kaszubami i okolicą... ale nie wiem jeszcze jak działa termika na płaskim terenie. No i płaski teren wydaje mi się taki nijaki... Wydaje mi się, że nie może to tak czy siak równać się z tym, jak lata się w górach... gdzie czuje się potęgę Natury wyzierającą z ogromu szczytów, głębokich wcięć w kotłach i dolinach, gdzie wschód słońca zachwyca i porusza...
Brakuje mi przestrzeni i wolności jaką daje lot. Jednocześnie czuję jak wiele dał mi wyjazd i jak bardzo był mi potrzebny. Radość wyjazdu miesza się ze smutkiem, że już się skończył. Ktoś mi powiedział "to było nie jechać - nie czułabyś się tak źle"... może tak, ale też nie czułabym się tak wspaniale...