Geoblog.pl    keyla    Podróże    Sny czasem się spełniają... mam nadzieję...    Pierwsze kilometry

Pierwsze kilometry

Polska, Szczyrk

Miałam kiedyś piękny sen...

Sen ten stał się przyczynkiem do latania...

Sen ten też przeczytał pewien kolega... I powiedział "ja wiem, gdzie jest takie miejsce!"...

Nie mogłam wpierw uwierzyć, a potem rozpaliło się we mnie pragnienie. Aby pojechać i spełnić senne marzenie... To właśnie to pragnienie popchnęło mnie do tego, że wraz z Dżejem, który jest już stałym towarzyszem moich wyjazdów, zapchaliśmy bagażami Focusa i pognaliśmy z Trójmiasta na południe. To przez to pragnienie dziś nocujemy w Szczyrku. I także przez to pragnienie za dwa dni będziemy w Prowansji... Skrzydła czekają cierpliwie aby wraz z nami wznieść się ponad kwitnącą lawendą, aby poszybować między niebem i ziemią i poczuć wolność. Tą specyficzną, niepowtarzalną wolność, którą może dać tylko lot… Czuję już teraz to cudowne mrowienie tuż pod naskórkiem. Oczekiwanie i radość… niepewność i nadzieję… Jesteśmy w drodze… W Szczyrku do naszego auta dołączy drugie. Z nami pojedzie Zbyszek – to on zna miejsce z mojego snu. Dobry pilot i specyficzny człowiek. Niektórzy go lubią, inni wprost przeciwnie. Ja jakoś znalazłam z nim wspólny język. To chyba dobrze :) Drugie auto to Wojtek z Córką Asią oraz Dominik. Tak przynajmniej ma być. A kto ostatecznie z nami wyruszy i kto z nami powróci – okaże się w trakcie wyjazdu…

Oto zaczyna się magiczny czas… Czas podróży, spełniania marzeń, poznawania nowych miejsc, nowych ludzi… Czas, w którym znów zamknie się kolejna piękna opowieść…