Geoblog.pl    keyla    Podróże    Matros po Svalbardzku    221 mil morkich zrobione!

221 mil morkich zrobione!

Norwegia
Norwegia, Longyearbyen

No to pierwszy rejs za mną!
221 mil na barkach :)

dziś zsiada ekipa i zostaję ze Zwierzem sama... smutno trochę bo przywykłam do ich poczucia humoru i do rozmów na tyle tematów...

Wystawny, pożegnalny obiad – czyli ziemniaczki, karkówka smażona (dla mnie i Zosi jajko sadzone) oraz surówka obiadowa ze słoiczka… na deser lody najpyszniejsze na świecie wraz z brzoskwiniami z puszki… obżarstwo pełne i radosne… :) po herbacie i innych takich nadchodzi nieubłaganie czas wyniesienia bagaży i wyprowadzki. Pomagamy im odnieść rzeczy do hotelu, żegnamy się i umawiamy na wieczór...

wieczór nadchodzi niespodziewanie szybciutko i po prysznicu spod którego absolutnie nie chciało się wyjść wracamy do naszych. Winko i piwko w cywilizowanych warunkach ... przy stoliczku, w fotelach - dziwnie jakoś... za oknem wpatrzony w drzwi przycupnął lis polarny... morda już brązowa ale uszy kosmate i białe jak śnieg... wygląda cudownie!
chwilę późniejdo kompanii dołączają renifery skubiące ledwo odrośniete mchy i trawę... rozklejam się i uśmiecham do piekącego wieczornego słońca... o północy zbieramy się spać. Zakładam okulary przeciwsłoneczne na nos i spacerem wracamy na ELtankę... jest piękna, bezchmurna pogoda - słońce daje czadu jak mało kiedy...

pięknie tu...

BPE
BPE - 2010-06-16 10:42
pokaż nam to piękno !!!

keyla - 2010-06-16 19:01
staram sie jak moge... powolutku...
do piatku wszystko na czysto bedzie zrobione bo mam dostep do internetu jakis... potem bdzie gorzej:)

koya
koya - 2010-06-17 11:05
Norwegowie powinni Ci ufundowac co roku pobyt u siebie i obowiazkowo nadac tytul ambasadora do spraw opiewania urokow swojego kraju :).
Zastanawiam sie co jest piekniejsze , przyroda północy , czy Twój zachwyt nad nia :)?
Pisze , czekamy tu na kazdy kolejny kawalek :)

BPE
BPE - 2010-06-17 18:56
Zachwytu nad północą nie da się opisac - to trzeba po prostu zobaczyć!!! Jak dla mnie wszystkie rajskie wyspy świata mogą się schowac przy tych cudach natury !!!
Może następnym razem zabierzesz mnie na taki rejs - ja już jestem "marynarz" z doświadczeniem :-)))

keyla - 2010-06-18 15:17
Wiesz - zalogantow zawsze beda potrzebowac na tej taksowce :)

mikasz
mikasz - 2010-06-21 14:15
Wow! To zgłasza się kolejny z patentem i stażem morskim!

Magata
Magata - 2010-07-31 23:17
Kasiulka....
Jak zwykle ogrom piękna i to z mojego ukochanego kraju...
Ja w tym roku zdobywałam munros w Szkocji...poraża pustka przestrzeni....i to lubię, nie ma zasięgu, cisza...i tylko sarny i jelenie.
Za 2 tyg. zdobywam najwyższy szczyt Anglii i do korony GB zostanie mi tylko Snowdon w Walii :)
Mam ciągoty do północy.
Do Norwegii wracam... jak tylko Igi będzie gotowy na mróz :)
Jak już mocno wrócisz do kraju to pamiętaj o herbatce u mnie!