Geoblog.pl    keyla    Podróże    Mi Viaje de Mexico... Muy Buena Viaje... :)    I znów w Mieście Swiętego Andrzeja

I znów w Mieście Swiętego Andrzeja

Wielka Brytania
Wielka Brytania, Saint Andrews

Pobudka była tak niesamowicie szybko po zaśnieciu, że wydawało mi się to niemal barbarzyństwem...
Tadziu, jak dobry starszy brat czy tato, przygotował śniadanie, zapakował kanapki na drogę i pożyczył koszulkę i parę skarpetek... cudownie:)

Na dworzec dotarliśmy mimo obaw szybko i dość sprawnie, wydrukowaliśmy bilecik i pozostało dość czasu żeby jeszcze pogadać. Wiadomo, czasu i tak za mało, ale chociaż te kilka chwil dłużej...

wpakowałam się do pociągu i już ruszam dalej. Z zadowoleniem znów łączę się z darmowym bezprzewodowym internetem i znów zaczynam dłubać w posterze... Muszę go skończyć przed wyjazdem na konferencję...

Jadę i jadę... mijam szkockie, słodkie i pełne zieleni krajobrazy, które skąpane w słońcu potrafią w sekundę zamienić się w mleczny opar mgły...

Na wyświetlaczu informacja, że następna stacja to Leuchars... dzwonię więc do Beccy zapytać czy to nie bliżej przypadkiem bo mijam miasto w ktorym mieszka Dave (tak mi sie wydaje) i faktycznie - mam rację! na początku male kłopoty z porozumieniem się bo u nich Leuchars wymawia sie jako "Ljukes" ale jakoś poszło...
wysiadam więc na Ljukes i Beccy podjeżdża autem... ląduje w labie i zaczynam od razu z marszu robotę...
Jeszcze tego samego dnia spotykam sie z Davem (jedyny moment żeby to zrobić) i omawiamy wszystko w ekspresowym tempie (czas goni wszystkich)...
Posteru nie udaje mi się nadal skończyć ale już widzę światełko w tunelu :)

Spotykam sie z Beryl - moją CS-ową opiekunka i gospodynią. Wędrujemy do domu i szykujemy kolację. Po raz kolejny błogosławię ideę Couch Surfingu :)

Rezygnuję ze spotkania z dokumentami Davida Attenborough na karb skończenia posteru... trudno... nastepnym razem.

Jednak po nie do końca przespanych prawidłowo nocach ostatnich około północy odpadam absolutnie i w trybie natychmiastowym...
juuuuutro też jest dzień i na pewno uda mi sie wszystko skonczyć!